Με αιχμηρό τρόπο ο συνδυασμός «Σωστή Επιλογή», με επικεφαλής τον Δημήτρη Μπαταλογιάννη, ασκεί κριτική στην τουριστική πολιτική της δημοτικής Αρχής του Δήμου Παγγαίου στο ακόλουθο δελτίο Τύπου: «Προκαλεί τουλάχιστον πικρά χαμόγελα, η προσπάθεια να διαφημίσει και να προβάλει το τουριστικό προϊόν του Δήμου μας, η δημοτική Αρχή, για να προσελκύσει τουρίστες.

Διαβάζοντας τα όσα αφορούν την δημιουργία νέας ιστοσελίδας με τίτλο: #visitpageo, περιμέναμε τουλάχιστον να εκπλαγούμε ευχάριστα, μιας και όπως αναφέρει η διοίκηση Αναστασιάδη, φιλοδοξεί να αποτελέσει βασικό εργαλείο στα χέρια τόσο των επαγγελματιών της περιοχής, όσο και των επισκεπτών.

Εμείς, στην δημοτική παράταξη «Σωστή Επιλογή» για τον Δήμο Παγγαίου, χωρίς να κάνουμε κανενός είδους κριτική, καταρχάς, προκαλούμε τον δήμαρχο να επισκεφθεί την ιστοσελίδα, για να διαπιστώσει τα απίστευτα λάθη, το χαμηλό επίπεδο σχεδίασης και εικαστικού γούστου, που θυμίζει μία παλιομοδίτικη έκδοση παλαιότερων δεκαετιών.

Πέραν αυτού, επανερχόμαστε στην πρωτοβουλία την οποία έπρεπε να πάρει η δημοτική Αρχή και ο ίδιος ο δήμαρχος, προκειμένου να ενισχύσουμε την προβολή και την δυναμική παρουσία του Δήμου μας, όσον αφορά το τουριστικό του προϊόν. Καμία προσπάθεια και καμία κίνηση, την ώρα που αρέσκεται ο δήμαρχος να αναφέρει για πληρότητες από τουρίστες της νότιας Βαλκανικής, τους οποίους αμφισβητούσε πριν ένα μήνα, σχετικά με το ιικό φορτίο των περιοχών από τις οποίες προέρχονται και την εμβολιαστική τους δυναμική.

Φαίνεται ότι, ο κύριος Αναστασιάδης περιμένει τους τουρίστες των γειτονικών Νομών, για να ρεφάρει τουριστικά ο Δήμος Παγγαίου. Νοοτροπία της δεκαετίας του ‘60 και του ‘70! Με τέτοια μυαλά, τουριστική ανάπτυξη δεν γίνεται, αλλά και η προβολή της περιοχής μας, δεν μπορεί να βασίζεται σε μία διαφημιστική καμπάνια που έγινε στην διάρκεια του χειμώνα, από μεγάλα γραφεία real estate της περιοχής, με στόχο να προσελκύσουν ξένους πελάτες, προσφέροντας ολοκληρωμένες παρεχόμενες υπηρεσίες.

Μπορεί να μας εξηγήσει ο δήμαρχος, γιατί την καμπάνια προβολής του Δήμου Παγγαίου για το τουριστικό προϊόν να την κάνουν γραφεία real estate κι αν αυτό συνηθίζεται σε άλλους τουριστικούς Δήμους; Παράλληλα, θα περιμέναμε να μας αναφέρει, πότε, σε ποια μέσα και με ποια αποτελεσματικότητα έγινε η οποιαδήποτε καμπάνια από τον Δήμο Παγγαίου και σε ποια περίοδο της καραντίνας;

Ερασιτέχνες, αδιάφοροι και τελικά, τζάμπα φιγουρατζήδες, οι διοικούντες τον Δήμο Παγγαίου, άρα άκρως επικίνδυνοι και για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.