Η πρόσβαση της Δράμας στην Εγνατία οδό, είναι αναγκαία και σημαντική συνθήκη για την άρση της γεωγραφικής και οικονομικής απομόνωσης της. Εξίσου σημαντική, είναι και η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τα εμπορικά και οικονομικά κέντρα της περιοχής από την Θεσσαλονίκη μέχρι την Αλεξανδρούπολη, αλλά και με τη βαλκανική ενδοχώρα.

Κατά την άποψη μας, η Δράμα πρέπει να έχει στραμμένο το βλέμμα και προς βορρά! Προς το τέλος του περασμένου έτους (2020), έγινε αρκετή συζήτηση για την λεγόμενη «σιδηροδρομική Εγνατία» και την εξαίρεση της Δράμας και των Σερρών από την χάραξη που προτείνει ο Ο.Σ.Ε. (Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας). Ο περιφερειακός σύμβουλος, Κώστας Κατσιμίγας, μάλιστα, κατέθεσε μία πρόταση διαφορετικής χάραξης, η οποία περιλαμβάνει τις δύο πόλεις και έχει το ίδιο χιλιομετρικό μήκος με το τμήμα Θεσσαλονίκη-Καβάλα (εμπορικό λιμάνι) που προβλέπει η μελέτη του Ο.Σ.Ε.

Η πόλη των Σερρών ανήκει σε άλλη Περιφέρεια, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, που έχει τον δικό της συγκοινωνιακό σχεδιασμό. Η Δράμα, όμως, πρέπει να στηρίξει τον σχεδιασμό της δικής της Περιφέρειας, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης.

Μας προβληματίζει, ωστόσο, η δήλωση που έκανε ο αντιπεριφερειάρχης Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ότι: «Άμεση προτεραιότητα, στρατηγικού και αναπτυξιακού χαρακτήρα, για το νέο έτος (2021) αποτελεί, καταρχάς, η εκκίνηση του πολυπόθητου έργου του δρόμου Δράμα-Αμφίπολη, όσον αφορά το τμήμα Δράμα-Μαυρολεύκη, που είναι εντός της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας.

Αναμένουμε τις τελευταίες εξελίξεις από το Υπουργείο, όπου με σχετικό Φ.Ε.Κ. το ως άνω τμήμα θα περάσει στη δικαιοδοσία και τη διαχείριση της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, ώστε να μπορεί, πλέον, η Περιφέρεια μας, να προχωρήσει στη χρηματοδότηση των μελετών και στην κατασκευή του τμήματος».

Εμείς να δεχτούμε πως το τμήμα Δράμα-Μαυρολεύκη θα προχωρήσει και θα κατασκευαστεί σύντομα από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. Είναι βέβαιο ότι, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας θα ανταποκριθεί και θα κατασκευάσει σύντομα το υπόλοιπο τμήμα, από την Μαυρολεύκη μέχρι την Αμφίπολη;

Προτείνουμε στον αντιπεριφερειάρχη να βάλει σε προτεραιότητα την κατασκευή του τμήματος Κρηνίδες-Σταυρός Αμυγδαλεώνας, του οδικού άξονα Ε61, ώστε να μειωθεί χρονικά η πρόσβαση των Δραμινών στον ανισόπεδο κόμβο Αγίου Σίλα της Εγνατίας οδού. Το έργο αυτό αφορά μόνο την Περιφέρεια Α.Μ.-Θ. και ενδιαφέρει πολύ τους Καβαλιώτες. Πιστεύουμε πως το συγκεκριμένο τμήμα, είναι πιο ώριμο να κατασκευαστεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.