Η επιδημιολογική κατάσταση στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας παραμένει κρίσιμη και η τοπική κοινωνία βρίσκεται σε «κόκκινο συναγερμό». Ωστόσο, η υπόλοιπη δραστηριότητα πρέπει να συνεχιστεί. Προ μερικών ημερών, την περασμένη Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020, η οικονομική επιτροπή του Δήμου Δράμας ενέκρινε ομόφωνα την υποβολή πρότασης, για χρηματοδότηση του Δήμου από το «Πράσινο Ταμείο», για το έργο: «Σχέδια φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (Σ.Φ.Η.Ο.)», στο πλαίσιο του προγράμματος «Δράσεις περιβαλλοντικού ισοζυγίου 2020». Ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια ευρώ περίπου.

Μ. Τάσσου: «Πρέπει να προετοιμάσουμε την κοινωνία και τις υποδομές του Δήμου, ώστε να μπορούν να δεχθούν την ηλεκτροκίνηση»

Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν οι Δήμοι όλης της χώρας. Σύμφωνα με την απόφαση της οικονομικής επιτροπής, η χρηματοδότηση του Σ.Φ.Η.Ο. είναι 60.000 ευρώ και με τον Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) ανέρχεται στις 74.400 ευρώ. «Είναι ένα από τα προαπαιτούμενα, για καλή αξιολόγηση των προτάσεων του Δήμου στη δωδέκατη πρόσκληση του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» για την ηλεκτροκίνηση. Γιατί, τα ζητήματα τα οποία ανοίγονται με την ηλεκτροκίνηση, δεν είναι απλά η αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αλλά πως θα προετοιμάσουμε την κοινωνία και τις υποδομές του Δήμου, ώστε να μπορούν να δεχθούν την ηλεκτροκίνηση, η οποία φαίνεται ότι την επόμενη πενταετία, ή δεκαετία, θα μπει στη ζωή μας. Αυτό τον λόγο έχει και η κατάρτιση του σχεδίου φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων», δήλωσε ο αντιδήμαρχος διοικητικών Υπηρεσιών, προγραμματισμού και αναπληρωτής δημάρχου, Μιχάλης Τάσσου.

Κατά την κατάρτιση των Σ.Φ.Η.Ο., ο κάθε Δήμος, ή σύνδεσμος όμορων Δήμων, καλείται να λάβει υπόψη τα κυκλοφοριακά, χωροταξικά και πολεοδομικά χαρακτηριστικά της περιοχής, καθώς και τα υφιστάμενα σχέδια, όπως τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.). Με βάση τις προβλέψεις για τη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων σε κάθε Δήμο, θα υπολογίζεται ο αριθμός των δημόσιων υποδομών φόρτισης που απαιτούνται, για να καλυφθούν οι ανάγκες φόρτισης των κατοίκων και επισκεπτών και θα εκπονούνται εναλλακτικά σενάρια χωροθέτησης αυτών των υποδομών. Σε κάθε περίπτωση, προβλέπεται η υποχρεωτική χωροθέτηση ενός, τουλάχιστον, σημείου φόρτισης ανά χίλιους κατοίκους του Δήμου. Για τη χωροθέτηση των σημείων φόρτισης, θα λαμβάνονται υπόψη, μεταξύ άλλων, οι απαιτήσεις σύνδεσης των υποδομών στο δίκτυο του Διαχειριστή Εθνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε.). Ο Δ.Ε.Δ.Δ.Η.Ε. θα συνδράμει σχετικά με την κατάσταση του ηλεκτρικού δικτύου και το κόστος σύνδεσης των υποδομών φόρτισης σε αυτό. Η χωροθέτηση των υποδομών, θα είναι αντικείμενο διαβούλευσης με τους επαγγελματικούς, συλλογικούς και άλλους εμπλεκόμενους φορείς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.