Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του τουριστικού αποθέματος του προορισμού «Καβάλα-Η γαλάζια πόλη» σε πεζόδρομο στην Κυψέλη της Αθήνας, την Τρίτη 23 Ιουνίου 2020, ήταν κομμάτι του σχεδίου τουριστικής προβολής του Δήμου Καβάλας, που ανατέθηκε σε εξειδικευμένη εταιρεία. Τέτοιες παρουσιάσεις βοηθούν, κατά την άποψη μας, στην ανάπτυξη προσωπικών επαφών με τους διαμορφωτές της ενημέρωσης ενός τόπου, αλλά και με τους τοπικούς παράγοντες. Ανάλογη δράση έγινε, προ μερικών ημερών, στην Καβάλα και σε άλλες πόλεις της βόρειας Ελλάδας, από την Περιφέρεια βορείου Αιγαίου, με στόχο την προβολή των νησιών της Λήμνου, της Μυτιλήνης, της Χίου, της Σάμου και της Ικαρίας. Η κίνηση αυτή, των διοικούντων την Περιφέρεια βορείου Αιγαίου, έγινε στοχευμένα. Διότι, όπως είπαν, η βόρεια Ελλάδα είναι και τουριστικά στενά συνδεμένη με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου πελάγους. Κι αυτό προκύπτει από τα στοιχεία των επισκεπτών κάθε έτος. Η μεγάλη πλειοψηφία των τουριστών στα νησιά που προαναφέρθηκαν είναι βορειοελλαδίτες!

Η ΠΡΟΒΟΛΗ που έγινε στην Αθήνα για την Καβάλα, είναι ένα «πρώτο βήμα», αλλά χρειάζονται κι άλλα. Η Αθήνα είναι η μεγαλύτερη αγορά στην Ελλάδα, αλλά οι Αθηναίοι δείχνουν προτίμηση σε άλλους προορισμούς, στους οποίους έχουν καλύτερη πρόσβαση. Δεν είναι εύκολο, για παράδειγμα, ο κάτοικος της Αθήνα να διανύσει 700 χιλιόμετρα για να πάει οδικώς σε έναν τουριστικό προορισμό και άλλα τόσα για να επιστρέψει στο σπίτι του, για να περάσει τέσσερις, ή πέντε, ημέρες διακοπών. Επίσης, αν και η Καβάλα «διαθέτει» αερολιμένα, με τρεις πτήσεις κάθε εβδομάδα από την Αθήνα, δεν μπορεί να γίνει ελκυστικός προορισμός.

ΘΕΩΡΟΥΜΕ, επομένως, ότι η τουριστική προβολή της Καβάλας πρέπει να στοχεύσει, πρωτίστως, στη βόρεια Ελλάδα, όσον αφορά στον εσωτερικό τουρισμό. Πρέπει να γίνουν παρουσιάσεις του προορισμού στη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της δυτικής Μακεδονίας, της Ηπείρου (Ιωάννινα) και της Θεσσαλίας (Λάρισα, Τρίκαλα). Είναι πιο πιθανό να έρθει οδικώς μέχρι την Καβάλα, για να παρακολουθήσει τις δράσεις του φετινού φεστιβάλ Cosmopolis, ο κάτοικος της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας, παρά ο κάτοικος της Αθήνας, της Λαμίας, της Θήβας, της Πάτρας, ή της Χαλκίδας. Καλούμε τη «Δημωφέλεια», λοιπόν, να πάει στη Θεσσαλονίκη, την Λάρισα και τα Ιωάννινα, για να προσελκύσει επισκέπτες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.