Η ΠΡΟΣΠΆΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ορισμένοι τοπικοί άρχοντες, φορείς και σύλλογοι, για την αναβάθμιση της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Πρίνου, είναι θεμιτή. Ωστόσο, δεν υπάρχει η ανταπόκριση από την κεντρική διοίκηση και συγκεκριμένα η πολιτική βούληση, για να επιλυθεί το πρόβλημα με τον αριθμό των δρομολογίων. Γι’ αυτό, κατά την άποψη μας, έχουν την ευθύνη όσοι διαχειρίζονται το παρόν και το μέλλον του τόπου. Φαινομενικά υπάρχει ένα «κοινό μέτωπο» διεκδίκησης, αλλά το μέτωπο δεν είναι αρραγές.

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, οι βουλευτές του Νομού και ειδικότερα οι προσκείμενοι στην κυβέρνηση, εβρισκόμενοι σε ανταγωνισμό μεταξύ τους, επισκέπτονται ατομικά τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, κάτι που στέλνει λανθασμένο μήνυμα στην κεντρική διοίκηση. Επίσης, οι δήμαρχοι της Καβάλας και της Θάσου, όσον αφορά την προβληματική γραμμή Καβάλας-Πρίνου, δεν έχουν καμία συνεργασία μεταξύ τους, ενώ δείχνουν να αδιαφορούν για το μείζον θέμα της θαλάσσιας σύνδεσης του μεγάλου αστικού κέντρου με το νησί.

ΑΡΧΙΚΑ, επομένως, πρέπει να υπάρξει μία συντονισμένη και πραγματικά ενωτική προσπάθεια. Την επόμενη φορά που θα γίνει επίσκεψη στο Υπουργείο ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, πρέπει να συμμετέχουν οι βουλευτές, οι δήμαρχοι και εκπρόσωποι των φορέων. Οι κατά μόνας συναντήσεις γίνονται για την προσωπική προβολή των βουλευτών. Η επίλυση του προβλήματος, όμως, δεν είναι προσωπική υπόθεση. Αλλιώς θα συζητήσει και θα δεσμευτεί ο υπουργός, όταν θα έχει απέναντι έναν βουλευτή και αλλιώς μία αντιπροσωπεία της τοπικής κοινωνίας.

ΕΠΙΣΗΣ, θεωρούμε πως η διεκδίκηση πρέπει να αλλάξει στόχο. Η στρατηγική που ακολουθούν οι τοπικοί παράγοντες δεν απέφερε αποτέλεσμα. Πιστεύουμε ότι πρέπει να «σπάσει το δίπολο» των πορθμειακών γραμμών και η γραμμή Καβάλας-Πρίνου να αναβαθμιστεί σε ακτοπλοϊκή. Δηλαδή, να συνδέσει την Καβάλα με περισσότερα νησιά και συγκεκριμένα με τα νησιά της Θάσου, της Σαμοθράκης, της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου. Έτσι, θα πάψει να εξαρτάται από τη γραμμή Κεραμωτής-Λιμένα και την καλή διάθεση των ναυτιλιακών εταιρειών, να βάλουν περισσότερα δρομολόγια.

ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ η Κεραμωτή να είναι το βασικό πορθμείο σύνδεσης με τη Θάσο και το μεγαλύτερο λιμάνι του Νομού, το λιμάνι «Απόστολος Παύλος», να έχει πιο τακτική σύνδεση με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, αλλά να είναι σχεδόν αποκλεισμένο από τη Θάσο! Η δημιουργία νέας (ακτοπλοϊκής) γραμμής στο βόρειο Αιγαίο, είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης. Και απόφασης του υπουργού να καταθέσει τη σχετική νομοθετική ρύθμιση. Δυστυχώς, δεν φαίνεται να το θέλουν οι τοπικοί άρχοντες και αδυνατούμε να καταλάβουμε για πιο λόγο. Είναι κρίμα…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.