ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ που προκύπτει το ζήτημα των δρομολογίων στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, οι βουλευτές Νομού Καβάλας βγαίνουν μπροστά, για να καθησυχάσουν, δήθεν, την τοπική κοινωνία και να την πείσουν ότι «το μη χείρον βέλτιστον». Ακούστε, είπε προσφάτως ένας εξ’ αυτών, δεν τίθεται θέμα κατάργησης της γραμμής. Ποιος μίλησε για κατάργηση της γραμμής φίλτατε βουλευτή; Μήπως οι ναυτιλιακές εταιρείες, αλλά δεν τολμούν να το πούνε δημοσίως, γιατί φοβούνται τη γενική κατακραυγή, γι’ αυτό «βάζουν» τον βουλευτή να μιλήσει;

ΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ μιλάνε για την υποβάθμιση της γραμμής, λόγω του μικρού αριθμού των ημερήσιων δρομολογίων, σε σύγκριση με την ανταγωνιστική γραμμή Κεραμωτής-Λιμένα, στην οποία έριξαν σχεδόν όλο το βάρος οι ναυτιλιακές εταιρείες. Δεν διανοείται κανείς πως θα καταργηθεί η γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Το κενό που θα αφήσει φάνηκε στο διάστημα του περιορισμού στις θαλάσσιες συγκοινωνίες λόγω της πανδημίας, στο οποίο οι εταιρείες σταμάτησαν τα δρομολόγια από την Καβάλα προς τη Θάσο και αντιστρόφως, αλλά διατήρησαν σε λειτουργία τη δεύτερη γραμμή της Κεραμωτής. Αυτό είναι απαξίωση για την Καβάλα, το μεγαλύτερο αστικό, οικονομικό και διοικητικό κέντρο, αλλά και λιμάνι του Νομού.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΆΡΧΕΙ και θα υπάρχει όσο οι βουλευτές και η κεντρική διοίκηση ικανοποιούν τις επιθυμίες των πλοιοκτητών, ή δεν θέλουν να ταχθούν απέναντι στα επιχειρηματικά τους συμφέροντα. Αφού τρεις εταιρείες δεν μπορούν, ή δεν θέλουν, να εξυπηρετήσουν δύο πορθμειακές γραμμές, οφείλει να παρέμβει η κεντρική διοίκηση και να αποκαταστήσει την ομαλότητα στη θαλάσσια συγκοινωνία. Ωστόσο, προσπαθεί να πείσει την τοπική κοινωνία, ότι τα τρία δρομολόγια ημερησίως είναι ότι καλύτερο μπορεί να γίνει. Δηλαδή, το βέλτιστον, για να αποφευχθεί το χείρον, που είναι η κατάργηση της πορθμειακής γραμμής!

ΟΥΤΕ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ, ΟΥΤΕ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ δείχνουν τη διάθεση να ικανοποιήσουν το αίτημα, να επανέλθει η αρμοδιότητα κατάρτισης των δρομολογίων στις τοπικές Αρχές, όπως το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας. Διότι, έτσι θα σταματήσει η εμπλοκή των πολιτικών προσώπων, για την επίλυση του προβλήματος. Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), είναι μία επιτροπή που εδρεύει στην Αθήνα και μπορεί να ελεγχθεί πολιτικά. Κάτι που βολεύει την εκάστοτε ηγεσία του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής.

Η ΠΟΡΘΜΕΙΑΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΒΑΛΑΣ-ΠΡΙΝΟΥ, συνοψίζοντας, πρέπει να αποδεσμευτεί από το πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα, για να μην οδηγηθεί στην πλήρη απαξίωση και διακοπή, όπως έγινε με τη σύνδεση της Καβάλας με το νησί της Σαμοθράκης.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.