ΕΊΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ της διαφορετικής αντιμετώπισης  που έχει η πορθμειακή γραμμή Καβάλα-Πρίνος, σε σχέση με την γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας από τις ναυτιλιακές εταιρείες, την κεντρική διοίκηση, αλλά και τους τοπικούς άρχοντες, ότι η γραμμή που συνδέει το μεγαλύτερο αστικό κέντρο του Νομού Καβάλας με το νησί της Θάσου δεν επιδοτείται, όπως γίνεται για την γραμμή Κεραμωτής-Λιμένα. Το γεγονός αυτό, αποδεικνύει την συνειδητή απαξίωση της θαλάσσιας σύνδεσης της Καβάλας με την Θάσο.

ΟΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ζητάνε, επιτακτικά, από την κεντρική διοίκηση, οποιαδήποτε νέα εταιρεία έρθει στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας, να δρομολογήσει πλοίο και στην γραμμή Καβάλα-Πρίνος. Η κεντρική διοίκηση, μέσω του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.), ικανοποιεί τα αιτήματα των πλοιοκτητών. Και οι τοπικοί άρχοντες, από τότε που η αρμοδιότητα των δρομολογίων πέρασε από την παλιά νομαρχιακή αυτοδιοίκηση στο Σ.Α.Σ., δείχνουν εφησυχασμένοι.

ΕΝΏ ΠΡΕΠΕΙ να επιδοτείται η βασική γραμμή θαλάσσιας συγκοινωνίας, δηλαδή η γραμμή που συνδέει την πρωτεύουσα του Νομού με την Θάσο, έχει γίνει συμπληρωματική της γραμμής Κεραμωτή-Λιμένας! Δεν μπορεί ο βουλευτής, Γιάννης Πασχαλίδης, ο οποίος ασχολείται πιο «ζεστά» με το μείζον αυτό ζήτημα, να «παρακαλεί» τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, προκειμένου να ενταχθεί στις επιδοτούμενες γραμμές και η γραμμή Καβάλα-Πρίνος, ενώ θα έπρεπε να είναι αυτονόητο κάτι τέτοιο.

Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, πάλι, προσπαθεί να «χρυσώσει το χάπι» και εμμέσως, πλην σαφώς, να εξυπηρετήσει τα (οικονομικά) συμφέροντα των ναυτιλιακών εταιρειών. Παρουσιάζεται, λοιπόν, ως «σανίδα σωτηρίας» η επιδότηση της γραμμής Καβάλα-Πρίνος. Αλλιώς, θα οδηγηθεί, μία ημέρα, στην κατάργηση, διότι οι εταιρείες θα δηλώσουν αδυναμία να ανταποκριθούν στο μεταφορικό έργο, λόγω πολύ χαμηλής επιβατικής κίνησης.

ΑΝ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ του Γιάννη Πασχαλίδη κινητοποιήσει και τους άλλους τοπικούς άρχοντες, βουλευτές, περιφερειάρχη, αντιπεριφερειάρχες, δημάρχους, ώστε να ασκηθεί συντονισμένη πίεση, έτσι μόνο θα διασωθεί η γραμμή Καβάλα-Πρίνος. Η στόχευση πρέπει να είναι, κατά την άποψη μας, να πάψουν οι δύο γραμμές να θεωρούνται «πακέτο». Η κεντρική διοίκηση να τις διαχωρίσει και να κηρύξει ξεχωριστούς διαγωνισμούς για το μεταφορικό έργο. Πως γίνεται η γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας, που είναι βιώσιμη, να επιδοτείται, ενώ η γραμμή Καβάλα-Πρίνος, που θεωρείται ζημιογόνα, να μην επιδοτείται; Ή, μήπως, οι πλοιοκτήτριες εταιρείες βγάζουν τα έξοδα τους από την γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας και επιδοτούνται, για να κρατάνε «ζωντανή» και την γραμμή Καβάλα-Πρίνος;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.