ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ συζήτησε, αλλά δεν ψήφισε τα προτεινόμενα δρομολόγια για την θερινή περίοδο, που απέστειλε η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών. Το θέμα αποσύρθηκε και θα εισαχθεί σε επόμενη συνεδρίαση, γιατί ο δήμαρχος, Θόδωρος Μουριάδης, έδωσε «εντολή» να παραβρεθεί ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ, ώστε να δώσει απαντήσεις στα ερωτήματα των δημοτικών συμβούλων.

ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ, πάντως, με το σκεπτικό που κατέθεσε στην συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, την Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021, ο αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας, Γιάννης Ιακωβίδης, ο οποίος είπε πως το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών είναι ιδιωτική επιχείρηση και ο παράγοντας αυτός επηρεάζει την διαμόρφωση των δρομολογίων και της τιμολογιακής πολιτικής. Από την άλλη, σημείωσε, ο Δήμος Καβάλας πρέπει να βρει τρόπο, ώστε να αλλάξει η νοοτροπία των Καβαλιωτών και να μάθουν περισσότεροι να χρησιμοποιούν στις μετακινήσεις τους την αστική συγκοινωνία.

Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ έχει το «μειονέκτημα» του δύσκολου εδαφικού ανάγλυφου, αλλά και το πλεονέκτημα των μικρών αποστάσεων. Είναι δύο ακόμα παράγοντες που επηρεάζουν την επιβατική κίνηση στα αστικά λεωφορεία. Επίσης, ένας αστάθμητος παράγοντας είναι η πανδημία του covid-19, που αποτρέπει αρκετούς πολίτες να μετακινούνται με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπου υπάρχει υψηλός συγχρωτισμός σε κλειστό χώρο. Ωστόσο, για τον καταρτισμό των γραμμών και την τιμολογιακή πολιτική, πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Όταν ανακοινώνεται πως την θερινή περίοδο σε ορισμένες αστικές γραμμές, λόγω της χαμηλής επιβατικής κίνησης, δεν θα εκτελούνται δρομολόγια τις Κυριακές και τις αργίες, δεν μπορεί να ελπίζουν η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών και η δημοτική Αρχή του Δήμου Καβάλας, ότι οι Καβαλιώτες θα στραφούν προς την αστική συγκοινωνία.

ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ, είναι λογικό και αναμενόμενο οι πολίτες να μην προτιμήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να αναζητήσουν άλλα μέσα μετακίνησης, κυρίως τα Ι.Χ. αυτοκίνητα, για να εξυπηρετούνται. Η διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών Καβάλας κάνει ενέργειες, για να προσελκύσει περισσότερους επιβάτες, αλλά το αποτέλεσμα δεν είναι το καλύτερο. Πρέπει να εντοπίσει γιατί ο κόσμος δεν επιλέγει τα αστικά λεωφορεία και να εργαστεί για την εξάλειψη των αποτρεπτικών παραγόντων.

ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ, θεωρούμε πως η διοίκηση του ΚΤΕΛ, με βάση τα στοιχεία που έχει, πρέπει να συζητήσει με τον Δήμο Καβάλας και άλλους τοπικούς φορείς, για την αναδιάρθρωση των αστικών γραμμών. Δηλαδή, να δημιουργηθούν γραμμές, που θα είναι βιώσιμες και θα εξυπηρετούν μία μεγάλη μερίδα πολιτών, άρα και περιοχές του αστικού ιστού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.