ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ, η διευθύνουσα σύμβουλος της «Οργανισμός Λιμένα Καβάλας Α.Ε.», Άννυ Θυσιάδου, είχε δηλώσει ότι, το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ., δηλαδή ο βασικός μέτοχος της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., δεν εμπλέκεται στην διαχείριση της συμβατικής σχέσης με την ανάδοχο εταιρεία του έργου στην χερσαία ζώνη του λιμανιού «απόστολος Παύλος». Αναφερόμαστε στον σταθμό επιβατών κρουαζιέρας και εμπορικό κέντρο με την ονομασία Kavala Port Center, το οποίο επρόκειτο να κατασκευαστεί στην θέση των αποθηκών που κατεδαφίστηκαν. Και γράφουμε ότι επρόκειτο, διότι ο Ο.Λ.Κ. ανακοίνωσε πως το διοικητικό συμβούλιο αποφάσισε να καταγγείλει την σύμβαση, επειδή ο ανάδοχος δεν ήταν συνεπής στις συμβατικές υποχρεώσεις του! Κι αυτό έγινε αντιληπτό έπειτα από δέκα έτη, αφού η γραφειοκρατία «έβγαλε το λάδι» στον επενδυτή!

ΠΩΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ, αναρωτιόμαστε, ο βασικός μέτοχος να μην ενδιαφέρεται για μία επένδυση, που θα αναβαθμίσει το λιμάνι Καβάλας και θα φέρει έσοδα στο ελληνικό δημόσιο; Και από την άλλη, μπορεί το διοικητικό συμβούλιο της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. να ματαιώσει την υπο-παραχώρηση τμήματος της χερσαίας ζώνης και της (εμπορικής) δραστηριότητας στο λιμάνι «Φίλιππος Β», την οποία αποφάσισε η διοίκηση του Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ.; Μήπως παίζει ρόλο το (χρηματικό) ύψος των επενδύσεων; Η μία, του Kavala Port Center, είναι 3 εκατομμύρια ευρώ, αν δεν κάνουμε λάθος, ενώ η άλλη, της υπο-παραχώρησης στο λιμάνι «Φίλιππος Β», είναι γύρω στα 40 εκατομμύρια ευρώ. Ή, μήπως, παίζει ρόλο ο «προτιμητέος επενδυτής». Η Ο.Λ.Κ. Α.Ε. υπέγραψε το 2012 σύμβαση με την εταιρεία «Γεωργούλιας Α.Ε.», για την κατασκευή του Kavala Port Center και το Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. επέλεξε για το λιμάνι «Φίλιππος Β» την κοινοπραξία International Port Investments Kavala.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ, αν ο βασικός μέτοχος Τ.Α.Ι.Π.Ε.Δ. εγκρίνει την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της Ο.Λ.Κ. Α.Ε. να καταγγείλει την σύμβαση μιας επένδυσης που ήταν κολλημένη στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και εξασφάλισε το 2019 την πολυπόθητη οικοδομική άδεια! Και θέλουμε να μάθουμε, γιατί το σημερινό διοικητικό συμβούλιο της Ο.Λ.Κ. Α.Ε., δεν κατήγγειλε την διαδικασία του διαγωνισμού για την υπο-παραχώρηση στο λιμάνι «Φίλιππος Β» που «σέρνεται» χρόνια, με αποτέλεσμα να υπάρξει μία, μόνο, δεσμευτική προσφορά!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.