ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ των πλοιοκτητών, για τα προβλήματα στην πορθμειακή γραμμή Καβάλας-Πρίνου, είναι η μειωμένη επιβατική κίνηση. Πως θα προτιμήσει ο επιβάτης να ταξιδέψει στην γραμμή αυτή, όταν ο αριθμός των δρομολογίων είναι μικρός, οι ώρες (αναχωρήσεων και αφίξεων) δεν εξυπηρετούν, η διάρκεια του ταξιδιού υπερβαίνει την μία ώρα και τα πλοία είναι ότι «περισσεύει» από την γραμμή Κεραμωτής-Θάσου;
ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (Σ.Α.Σ.) αποφάσισε την αποδρομολόγηση του πλοίου «Νικητής», από την γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Το συγκεκριμένο πλοίο, δεν θα έπρεπε να εκτελεί δρομολόγιο ούτε στην λίμνη Κερκίνη! Οι πλοιοκτήτες συνειδητά υποβάθμισαν την γραμμή από την Καβάλα προς το νησί της Θάσου (και αντίστροφα), με σκοπό να ενισχύσουν την γραμμή Κεραμωτής-Λιμένα. Εκεί δρομολόγησαν τα καλύτερα, μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα πλοία τους, για να αναγκάσουν τους επιβάτες, Έλληνες και ξένους, να χρησιμοποιούν το πορθμείο της Κεραμωτής. Αν ένας Θάσιος, που κατοικεί στην δυτική πλευρά του νησιού, θέλει να ταξιδέψει στην Καβάλα, θα δαπανήσει περισσότερο χρόνο και χρήματα μέσω της Κεραμωτής, ενώ παλιότερα, όταν υπήρχαν λιγότερα πλοία, μικρότερα σε χωρητικότητα, πιο αργά σε ταχύτητα και περιορισμένος αριθμός εταιρειών, εξυπηρετούνταν καλύτερα από το λιμάνι του Πρίνου.
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, οι πλοιοκτήτες αισθάνονται ότι βρίσκονται σε θέση ισχύος και συνεχίζουν την πολιτική που εξυπηρετεί το επιχειρηματικό συμφέρον, με την ανοχή και την στήριξη των κυβερνώντων.