Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, Θόδωρος Μουριάδης, εμμένει στην επιδότηση των δρομολογίων του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών από τον Δήμο. Στην παρουσίαση του απολογισμού της Οικονομικής Υπηρεσίας δήλωσε ότι, τα έσοδα επαρκούν μόνο για την μισθοδοσία του προσωπικού και ότι, η εποχή που οι Δήμοι έπαιρναν χρήματα από την κεντρική διοίκηση τελείωσε. Πλέον, με τα πενιχρά οικονομικά, η Δημοτική Αρχή μπορεί, εκτός από την μισθοδοσία του προσωπικού, να κάνει έργα μικρής κλίμακας, όπως ασφαλτοστρώσεις δρόμων και μελέτες, προκειμένου να βρει χρηματοδότηση από τα διάφορα εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα. Αναρωτιόμαστε, επομένως, με την περιορισμένη οικονομική δυνατότητα που έχει ο Δήμος, πως θα επιδοτήσει την εκτέλεση δρομολογίων τα οποία θεωρούνται ασύμφορα, λόγω της χαμηλής επιβατικής κίνησης, από την διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ;
ΕΝΏ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ προτρέπει τους Καβαλιώτες και τις Καβαλιώτισσες να μετακινούνται με τα λεωφορεία μέσα στην πόλη, εκείνος αρνείται να δώσει το «καλό παράδειγμα» προς τους πολίτες εισάγοντας την δημοτική αστική συγκοινωνία, όπως έκαναν άλλοι Δήμοι στην χώρα. Αντί να επιδοτήσει το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών να συνεχίσει ορισμένα δρομολόγια, τα οποία «έκοψε» επειδή δεν συμφέρουν οικονομικά, θα δώσει τα χρήματα αυτά για να κάνει τα δρομολόγια λεωφορείο της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας. Δεν πρόκειται για «αθέμιτο ανταγωνισμό» με το ΚΤΕΛ, αλλά για την εξυπηρέτηση των δημοτών, την οποία δεν έχει προτεραιότητα μία Ανώνυμη Εταιρεία που διοικείται από μετόχους.
Ο ΔΗΜΟΣ ΚΑΒΑΛΑΣ, δηλαδή, θα συμπληρώσει το ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών, το οποίο αδυνατεί να παρέχει την συγκεκριμένη υπηρεσία στους επιβάτες. Ο φορέας που πήρε, με διαγωνισμό (υποτίθεται), το μεταφορικό έργο, από το Υπουργείο μεταφορών και υποδομών, οφείλει να εκτελεί όλα τα δρομολόγια στις υφιστάμενες γραμμές και να εξυπηρετεί κανονικά το επιβατικό κοινό. Εάν δηλώσει αδυναμία, πρέπει να αντικατασταθεί από άλλο φορέα, που έχει την απαραίτητη επάρκεια να εκτελέσει το μεταφορικό έργο. Χωρίς να έχει στα χέρια του μία οικονομοτεχνική μελέτη, ο δήμαρχος Καβάλας απορρίπτει την λύση της δημοτικής αστικής συγκοινωνίας. Γιατί, λοιπόν, να τον εμπιστευτούν, πάλι, οι Καβαλιώτες και οι Καβαλιώτισσες στις προσεχείς δημοτικές εκλογές;