Η ΔΗΛΩΣΗ που έκανε ο υποψήφιος δήμαρχος, Γιάννης Εριφυλλίδης, ότι η πόλη της Καβάλας δεν χρειάζεται δημοτική αστική συγκοινωνία, δεν μας βρίσκει σύμφωνους. Θεωρούμε πως η δημοτική αστική συγκοινωνία θα βοηθήσει στην εξυπηρέτηση των πολιτών και θα καλλιεργήσει την κουλτούρα της μετακίνησης με το συγκεκριμένο μέσο μαζικής μεταφοράς. Σήμερα, η επιβατική κίνηση είναι πολύ χαμηλή και ανάγκασε την διοίκηση του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών να περικόψει δρομολόγια. Σε ορισμένες γραμμές, μάλιστα, μετά από τις 3 το απόγευμα, δεν εκτελούνται δρομολόγια! Έτσι, βεβαίως, οι πολίτες αποθαρρύνονται και δεν πρόκειται να αποκτήσουν την κουλτούρα να χρησιμοποιούν την αστική συγκοινωνία. Με αποτέλεσμα, να επιβαρυνθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη.
ΕΠΙΣΗΣ, διαφωνούμε με την πρόταση του Γιάννη Εριφυλλίδη, να παρέχει δωρεάν μετακίνηση με τα αστικά λεωφορεία, μόνο στα άτομα που είναι κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών. Γιατί θέλει να αποκλείσει τα άτομα της ηλικιακής ομάδας 26 έως 64 ετών; Χωρίς να έχουμε αριθμητικά στοιχεία, θεωρούμε πως στην συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα υπάρχει πολύ υψηλότερο ποσοστό κατόχων και οδηγών αυτοκινήτων. Επομένως, αν θέλουμε να μειώσουμε την κίνηση των αυτοκινήτων στην πόλη και ιδιαίτερα στο κέντρο, πρέπει να «στοχεύσουμε» σ’ αυτή την ηλικιακή γκάμα. Η δωρεάν μετακίνηση με το αστικό λεωφορείο, είναι ένα κίνητρο για τους κατόχους αυτοκινήτου, που δεινοπαθούν καθημερινά στους δρόμους και ταλαιπωρούνται για να βρούνε μία ασφαλή θέση στάθμευσης. Πόσα άτομα άνω των 65 ετών μετακινούνται με Ι.Χ. αυτοκίνητο; Τα περισσότερα, όπως και στην ηλικιακή ομάδα κάτω των 25 ετών, ανήκουν στην «πελατεία» του ΚΤΕΛ Αστικών Γραμμών. Δηλαδή, ο Δήμος Καβάλας θα επιδοτήσει την Ανώνυμη Εταιρεία του Αστικού ΚΤΕΛ, για να αυξήσει την «πελατεία» και τα έσοδα της; Και με χρήματα των δημοτών που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 26-64; Θα κάνουμε μία «μεγάλη τρύπα στο νερό»!
ΕΙΠΕ ακόμα ο υποψήφιος δήμαρχος, Γιάννης Εριφυλλίδης, ότι τα ΚΤΕΛ Αστικών και Υπεραστικών Γραμμών είναι ιδιωτικές επιχειρήσεις και ότι τόσο μπορούν και τόσο κάνουν. Ο Δήμος Καβάλας, ωστόσο, δεν μπορεί να επιβραβεύσει μία ιδιωτική επιχείρηση που δεν εξυπηρετεί τους πολίτες. Γι’ αυτό και με την δημοτική αστική συγκοινωνία, θα συμπληρώσει το ΚΤΕΛ και θα εξυπηρετήσει τους δημότες του.