ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ, ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Κώστας Αντωνιάδης, συγκάλεσε στο γραφείο του συνάντηση με τους εμπλεκόμενους φορείς, για να συζητήσουν το σημαντικό πρόβλημα των δρομολογίων στις τοπικές πορθμειακές γραμμές και ιδιαίτερα στη γραμμή Καβάλας-Πρίνου. Μετά τη συνάντηση, ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης και οι εκπρόσωποι των φορέων (Δήμος Καβάλας, Δήμος Θάσου, Επιμελητήριο, Εμπορικός Σύλλογος) εξέφρασαν την ικανοποίηση τους, για την ανταπόκριση των ναυτιλιακών εταιρειών και τη συμφωνία να γίνονται τρία δρομολόγια, από δύο, τη χειμερινή περίοδο στη γραμμή Καβάλας-Πρίνου.

ΠΡΟΧΘΕΣ, ο βουλευτής Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, Μακάριος Λαζαρίδης, κατήγγειλε την απόφαση της «Κοινοπραξίας Μητσόπουλου», να αυξήσει, κατά ένα ευρώ, τον ναύλο για τους επιβάτες που ταξιδεύουν με τα πλοία της. «Είναι μία μονομερής και απαράδεκτη απόφαση», είπε και δήλωσε πως θα μποϊκοτάρει την εταιρεία, δηλαδή δεν θα ταξιδεύει με τα πλοία της.

Η ΑΠΟΦΑΣΗ της «Κοινοπραξίας Μητσόπουλου» είναι νόμιμη, αλλά είναι και ηθική; Ίσως αποτελεί όρο μιας συμφωνίας win-win, όπως θα έλεγε κάποιος τεχνοκράτης σήμερα. Δηλαδή, οι ναυτιλιακές εταιρείες «έδωσαν» ένα δρομολόγιο επιπλέον στη γραμμή Καβάλα-Πρίνος και «πήραν» την αύξηση ένα ευρώ στο ναύλο! Διότι, είμαστε βέβαιοι πως θα ακολουθήσουν και οι άλλες δύο ναυτιλιακές εταιρείες την κίνηση της «Κοινοπραξίας Μητσόπουλου».

Η ΘΑΣΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΒΑΛΑΣ έδειξε τα αντανακλαστικά της και έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Οι υπόλοιποι φορείς, που συμμετείχαν στη συνάντηση στο γραφείο του χωρικού αντιπεριφερειάρχη, δεν αντέδρασαν. Στον Εμπορικό Σύλλογο Καβάλας έχουν τη δικαιολογία ότι βρίσκονται σε περίοδο εκλογών. Ο Δήμος Θάσου και το Επιμελητήριο Καβάλας, όμως, οφείλουν να εκφράσουν εγγράφως την ενόχλησή τους, για την «αιφνιδιαστική» κίνηση ενός εκ των πλοιοκτητών, προς την κεντρική διοίκηση. Και να στηρίξουν τη διαμαρτυρία της Θασιακής Ένωσης, που δείχνει μεγαλύτερη ευαισθησία στα ζητήματα της θαλάσσιας συγκοινωνίας.

ΒΕΒΑΙΩΣ, ο δήμαρχος Θάσου και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου πρέπει να επικροτούν τις θετικές αποφάσεις των ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά πρέπει να αντιδρούν και στις αρνητικές, που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν το όριο της «κατάχρησης εξουσίας» από τους πλοιοκτήτες.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.