Ανταποκρινόμενος άμεσα στην αγωνία των κατοίκων της Θάσου, όπως αναφέρει δελτίο Τύπου, ο βουλευτής Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, Γιάννης Πασχαλίδης, επισκέφτηκε τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, στον οποίο επεσήμανε την αναγκαιότητα της πορθμειακής γραμμής Καβάλας-Πρίνου για τους κατοίκους και μη του νησιού, καθώς και για τους επαγγελματίες του Νομού. Ο υπουργός συμφώνησε ότι, η γραμμή καλύπτει σημαντικές ανάγκες του νησιού και πρόσθεσε πως τα δρομολόγια θα διατηρηθούν ως έχουν έως και την 1η Νοεμβρίου 2020 και πως η γραμμή θα συνεχίσει να υπάρχει όλο τον χρόνο, δεδομένου ότι δεν θα υπάρξουν μέτρα περιορισμού στην επιβατική κίνηση για τη διασπορά του COVID-19.

Επίσης, ενημέρωσε τον Γιάννη Πασχαλίδη ότι, οι τρεις ναυτιλιακές εταιρείες έλαβαν κρατική ενίσχυση 150.000 ευρώ για την περίοδο Ιουλίου-Αυγούστου και 167.000 ευρώ για τον Σεπτέμβριο, ενώ διεμήνυσε την πρόθεση του Υπουργείου, να συνεχιστεί η κρατική ενίσχυση. Επιπλέον, σε συνεργασία με το Υπουργείο εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων παρείχε ως κρατική ενίσχυση, την ασφαλιστική κάλυψη των ναυτικών σε πλοία που βρίσκονταν σε κατάσταση αργίας, λόγω των μέτρων περιορισμού στην κυκλοφορία, ενώ κάθε ναυτικός έλαβε 600 ευρώ ως επίδομα μη απασχόλησης.

Ο Γιάννης Πασχαλίδης έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Ο υπουργός γνωρίζει πολύ καλά την κεφαλαιώδη σημασία που έχει η γραμμή Καβάλα-Πρίνος για τους κατοίκους και όχι μόνο της Θάσου, κάτι που φροντίζω να του υπενθυμίζω σε κάθε μας συνάντηση. Αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση, που κατάφερα με προσπάθεια χρόνων, βρισκόμενος πάντα στο πλευρό των κατοίκων του νησιού, να θεωρείται δεδομένη η αναγκαιότητα της γραμμής Καβάλα-Πρίνος, η οποία, πλέον, έχει εξασφαλισθεί. Συνεχίζουμε».

Για το ζήτημα της θαλάσσιας συγκοινωνίας και ειδικότερα τον αριθμό των δρομολογίων στη γραμμή Καβάλας-Πρίνου, απέστειλε νέα επιστολή προς τον υπουργό ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής η Θασιακή Ένωση Καβάλας. Ως μίνιμουμ αριθμό ζητάει έξι καθημερινά δρομολόγια τη θερινή περίοδο και τρία τη χειμερινή, ενώ επαναλαμβάνει το αίτημα να επανέλθει η αρμοδιότητα του καταρτισμού των δρομολογίων στις τοπικές Αρχές, που γνωρίζουν καλύτερα τις ανάγκες των κοινωνιών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.