Την αντίθεση τους στην ψήφιση του νομοσχεδίου για τις αλλαγές στο Λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση εξέφρασαν οι Ενώσεις Συλλόγων Γονέων των σχολείων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, συμμετέχοντας στο πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα. Η Ομοσπονδία Γονέων Μαθητών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση: «Η κυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και το Υπουργείο Παιδείας επέλεξαν την Μεγάλη Δευτέρα, που τα σχολεία είναι κλειστά, για να φέρουν προς συζήτηση και ψήφιση το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στο Λύκειο και την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές έχουν απορρίψει αυτό το νομοσχέδιο γιατί μ’ αυτό:

-Υποβαθμίζεται η γενική παιδεία στο Λύκειο, καθώς μειώνεται η διδασκαλία βασικών γνωστικών αντικειμένων.

-Μετατρέπεται η Γ’ τάξη Λυκείου σε προπαρασκευαστικό έτος, για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

-Γιγαντώνεται η ανάγκη των μαθητών για φροντιστήρια, αυξάνοντας το κόστος της λαϊκής οικογένειας.

-Διευρύνονται οι μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες.

Επιπλέον, σε συγκεκριμένο άρθρο (225) προβλέπεται η τοποθέτηση προκάτ αιθουσών για νηπιαγωγεία, που θα τοποθετούνται ακόμα και σε αυλές γυμνασίων και λυκείων. Κι όλα αυτά «προσωρινά», για 4 έως 6 χρόνια, αλλά ως γνωστόν «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού». Δηλαδή, μειώνονται ακόμα περισσότερο οι αύλειοι χώροι των σχολείων και κυρίως, παιδιά προσχολικής ηλικίας θα συναυλίζονται με μεγαλύτερες ηλικίες, πράγμα που καταδικάζει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα.

Εμείς θέλουμε ένα Λύκειο, που θα είναι πλήρως αποδεσμευμένο από τις εξετάσεις και όχι οι εξετάσεις να καθορίζουν τα πάντα στο πρόγραμμα του σχολείου. Παλεύουμε για ένα σχολείο ενιαίο, που θα χωρά όλη τη γνώση και όλα τα παιδιά. Ένα σχολείο, όπου οι μαθητές θα έρχονται σε επαφή με όλο τον πλούτο του ανθρώπινου πολιτισμού, θα χαίρονται την εφηβεία τους. Τα παιδιά μας έχουν ανάγκη από ένα σχολείο, που θα διαμορφώνει ανθρώπους με γνώση των δικαιωμάτων τους, της ιστορίας του τόπου τους, για να μη στέκονται αμήχανοι μπροστά στις εξελίξεις, αλλά να μπορούν να τις ερμηνεύουν, να συμβάλλουν στην αλλαγή του κόσμου.

Επιμένουμε πως η θέσπιση της 2χρονης προσχολικής αγωγής από μόνη της, δεν αρκεί για την ουσιαστική πραγματοποίησή της, χωρίς τη γενναία χρηματοδότηση για την κατασκευή σύγχρονων και λειτουργικών υποδομών και τη στελέχωσή τους με το απαραίτητο προσωπικό».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.