Επανερχόμενος ο Αν. Γενικός Γραμματέας της Κ.Ο. της Νέας Δημοκρατίας και  Βουλευτής Ν. Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης ύστερα από την απάντηση του Υπουργού Παιδείας για θέματα λειτουργίας της εκπαίδευσης και ειδικότερα του Μουσικού Σχολείου Δράμας, του αριθμού μαθητών κατά τμήμα, με την οποία επιβεβαιώνει ουσιαστικά την αρνητική στάση απέναντι στους μαθητές και γονείς του Μουσικού Σχολείου Δράμας, ζητά να επανεξεταστεί με τη δέουσα σοβαρότητα και αντικειμενικότητα απέναντι στη λειτουργία, αυτού του εκπαιδευτικού κοσμήματος της Δράμας.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Επανερχόμενος στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 1541/28-11-2016 ερώτησή μου αναφορικά με το Μουσικό Σχολείο Δράμας και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τόσο τα αναφερόμενα στην υπ’ αριθμ. 217820/Φ1/204073/20-12-2016 απάντηση που έλαβα επ’ αυτής όσο και τον εν τω μεταξύ διαδραμόντα χρόνο, οφείλω να σας γνωστοποιήσω ότι η κατάσταση στην σχολική μονάδα δεν έχει μεταβληθεί, με αποτέλεσμα η δυσλειτουργία στο σχολείο να παραμένει, όπως και οι διαρκείς διαμαρτυρίες των μαθητών και των γονέων. Και τούτο διότι το δίκαιο αίτημα της σχολικής κοινότητας δεν έχει ικανοποιηθεί, παρά το γεγονός ότι ο αυξημένος αριθμός των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δικαιολογεί την δημιουργία και λειτουργία του νέου τμήματος, το οποίο, δυστυχώς, δεν έχει μέχρι σήμερα συσταθεί.  Στο σημείο αυτό δέον όπως αναφερθεί ότι ο μέγιστος αριθμός των 24 μαθητών ανά τμήμα έχει προβλεφθεί από το νομοθέτη εξ αιτίας των ειδικών συνθηκών δομής και λειτουργίας των μουσικών σχολείων, ενώ η ειδική αυτή διάταξη δεν αποκλείει την παράλληλη εφαρμογή της γενικής πρόνοιας για μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα για κάθε μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και πάντως η εφαρμογή της δεν αποκλείεται όταν ο αριθμός των μαθητών αυτών παρίσταται αυξημένος, ως εν προκειμένω. Ανεξαρτήτως, όμως, τούτου, τίθεται ζήτημα για το εάν τα διαλαμβανόμενα στο υπ’ αριθμ. πρωτ. 171981/Δ3/14-10-2016 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας εφαρμόζονται ενιαίως από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και στα άλλα μουσικά σχολεία της Περιφέρειας ή αποκλειστικά και μόνον στην Δράμα, γεγονός που δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά.

Εν όψει των ανωτέρω και αναμένοντας να βρεθεί μία άμεση λύση στο όλο πρόβλημα, ερωτάσθε κ. Υπουργέ:

Ποιο το αποτέλεσμα της διερευνητικής διαδικασίας που αναφέρεται στην απάντηση που έλαβα επί της υπ’ αριθμ. πρωτ. 1541/2016 ερώτησής μου; Θα επιλυθεί τελικά το πρόβλημα με το Μουσικό Σχολείο της Δράμας και πότε;

Εφαρμόζονται τα αναφερόμενα στο υπ’ αριθμ. πρωτ. 171981/Δ3/14-10-2016 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας ενιαίως στα Μουσικά Σχολεία της Περιφέρειας ΑΜΘ; Εάν ναι, γιατί στην Β’ Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Καβάλας, όπου και φοιτούν 24 μαθητές,  μεταξύ των οποίων και μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, έχουν δημιουργηθεί από την αρχή του έτους δύο τμήματα φοίτησης αφ’ ης στιγμής μάλιστα λειτουργεί και τμήμα ένταξης;

Γιατί στην Δράμα, παρά το μεγάλο αριθμό αιτημάτων για ίδρυση τμημάτων ένταξης για το σχολικό έτος 2016-2017 δημιουργήθηκε ένα μόνο τμήμα; Και γιατί δεν δημιουργήθηκε τμήμα ένταξης στο Μουσικό Σχολείο;

Ποιες διεξόδους έχουν οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Μουσικού Σχολείου Δράμας και ποια η έμπρακτη βοήθεια που λαμβάνουν εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας δεδομένου ότι δεν υπάρχουν τμήματα ένταξης στο σχολείο;

Με εκτίμηση
Ο Βουλευτής Ν.Δ. Ν. Δράμας
Δημήτρης ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here