Στους επόμενους τρεις μήνες, η εταιρεία Singular Logic θα παραδώσει στον Δήμο Δράμας προς χρήση την ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσω της οποίας οι δημότες θα κλείνουν ραντεβού με την Υπηρεσία που θέλουν να εξυπηρετηθούν, αλλά και να αντλούν διάφορα έγγραφα που τους ενδιαφέρουν στο ηλεκτρονικό τους αρχείο. «Πρόκειται για μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, η οποία θα λειτουργεί διαδικτυακά για απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των πολιτών, με την έκδοση του συνόλου, σχεδόν, των πιστοποιητικών που ζητάει ένας δημότης από τον Δήμο. Ο πολίτης θα ταυτοποιείται με τους κωδικούς TAXIS, θα αιτείται το πιστοποιητικό που χρειάζεται, το αίτημα θα πηγαίνει αυτοματοποιημένα στην Υπηρεσία και στην συνέχεια θα του αποστέλλεται σε μία ηλεκτρονική θυρίδα που θα έχει ορίσει, σε ένα δικό του ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, θα το λαμβάνει ηλεκτρονικά και με ψηφιακή υπογραφή, έτοιμο να το χρησιμοποιήσει όπου επιθυμεί», δήλωσε ο αντιδήμαρχος προγραμματισμού του Δήμου Δράμας, Μιχάλης Τάσσου και πρόσθεσε: «Το έργο περιλαμβάνει και την δημιουργία μιας πλατφόρμας για να κλείνει ηλεκτρονικά ένα ραντεβού με την Υπηρεσία, για να μπορέσει να προσέρχεται για υποθέσεις του. Αυτό γίνεται αφενός, γιατί δεν ξέρουμε ακόμα πώς θα κινηθεί η επόμενη χρονιά με την πανδημία της Covid-19, αλλά και πέρα απ’ αυτό, είναι ένα βήμα μπροστά στην Υπηρεσία, ώστε ο δημότης να μην πηγαίνει και να περιμένει. Έτσι, θα ξέρει την ώρα που θα μπορεί να εξυπηρετηθεί».

Το μεγάλο εργαλείο που λέγεται «ΙΡΙΔΑ»

Σχετικά με το εσωτερικό ηλεκτρονικό σύστημα «ΙΡΙΔΑ», που από τον Ιανουάριο του 2021 χρησιμοποιεί ο Δήμος Δράμας για την διασύνδεση των Υπηρεσιών του με άλλες δημόσιες Υπηρεσίες, ο αντιδήμαρχος είπε τα εξής:

«Πρόκειται για ένα ψηφιακό σύστημα, το οποίο συνδέει τις Υπηρεσίες του Δήμου μεταξύ τους. Κατά την λειτουργία του, είδαμε ότι έχει μειωθεί κατά πολύ η χρήση του χαρτιού στον Δήμο και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, γιατί δεν χρειάζεται να υπάρχουν σχέδια και παρασχέδια για να εγκριθεί κάτι. Επίσης, έχει παρατηρηθεί ταχύτητα στην βελτίωση των υποθέσεων και φυσικά καλύτερος έλεγχος των Υπηρεσιών μέσω της ηλεκτρονικής διακίνησης των εγγράφων. Ο Δήμος Δράμας είναι πρωτοπόρος σ’ αυτό το θέμα, γιατί χρησιμοποιεί την «ΙΡΙΔΑ» από τον περασμένο Ιανουάριο και με μεγάλη χαρά βλέπουμε τους τελευταίους μήνες, να έχουν ενταχθεί στο συγκεκριμένο σύστημα Υπουργεία, η Αποκεντρωμένη Διοίκηση και άλλοι Δήμοι, με αποτέλεσμα, η αλληλογραφία με αυτούς τους φορείς να γίνεται ηλεκτρονικά. Δηλαδή, όταν θέλει ο Δήμος Δράμας να στείλει, για παράδειγμα, σε έναν άλλο Δήμο κάποια έγγραφα, μπορεί να τα στείλει άμεσα μέσω της «ΙΡΙΔΑΣ» και να μην καθυστερεί μέσω του συμβατικού ταχυδρομείου. Αυτό έχει βελτιώσει πάρα πολύ την καθημερινότητα των Υπηρεσιών και μάλιστα είναι και μία σημαντική οικονομία για το Δήμο. Η «ΙΡΙΔΑ» είναι ένα σύστημα δωρεάν και για την πλατφόρμα των πιστοποιητικών που υπογράψαμε την σύμβαση, ο Δήμος Δράμας θα πληρώσει μόνο πέντε χιλιάδες ευρώ, ενώ το όφελος για τους δημότες θα είναι πολύ μεγαλύτερο».

Τέλος, ανέφερε ότι: «Ο επόμενος στόχος της Διεύθυνσης προγραμματισμού είναι, να «τρέξουμε» τις ηλεκτρονικές πληρωμές με την έκδοση ηλεκτρονικής ταυτότητας πληρωμής. Θέλουμε, δηλαδή, μέσα στον επόμενο χρόνο, όλες οι δουλειές για τις οποίες έρχεται ένας πολίτης στον Δήμο, να μπορεί να τις κάνει απομακρυσμένα από το σπίτι του, από το γραφείο και από άλλη πόλη».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.