Εννοείται για την απ’ ευθείας μετάδοση της διδασκαλίας του καθηγητή σε παράγοντες εκτός σχολείου. Δεν θα κρίνω αν πρέπει ή όχι. Όπου εφαρμόστηκε το μέτρο απέτυχε.

Όμως δημιουργούνται τεράστια ζητήματα πρακτικής φύσεως για τη λειτουργία των καμερών μέσα στην αίθουσα.

Μια κάμερα πρέπει να εστιάζει στον καθηγητή την ώρα που μιλάει, μετά να κατευθύνεται στον πίνακα για να δείχνει αυτό που γράφει, άσκηση η κείμενο και μετά να δείχνει πάλι τον καθηγητή.

Όταν ο καθηγητής κάνει ερώτηση και θέλει να απαντήσει ένας μαθητής πρέπει μια άλλη κάμερα να στραφεί προς τον μαθητή.

Όπως καταλαβαίνουμε το σύστημα χρειάζεται  και κάποιον χειριστή των καμερών για κάθε τάξη. Μιλάμε για χιλιάδες τάξεις. Δαπανη τεράστια.

Μήπως θα ήταν σκόπιμο να μπουν κάμερες έξω από τα σχολεία για να εντοπίζουν παραβάτες τους νόμου που θέλουν να επηρεάσουν με διάφορους τρόπους τους μαθητές;.

Και για να πούμε μια μεγάλη αλήθεια Η πλειοψηφία των καθηγητών και δασκάλων είναι ευσυνείδητοι, μορφωμένοι και αποτελεσματικοί. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις .

Τελικά ο καθηγητής κρίνεται από τον επιμελή μαθητή και τα αποτελέσματα του.

Δεν κρίνεται από τη μάνα η τον πατέρα.

Οι κυβερνήσεις οφείλουν να επιμορφώνουν υποχρεωτικά στη διάρκεια του καλοκαιριού τους εκπαιδευτικούς και να τους εξασφαλίζουν την υλικοτεχνική υποδομή.

Δεν είναι δυνατόν να αποτελεί σήμερα προτεραιότητα η κάμερα στα σχολεία, όταν υπάρχουν τόσα άλλα προβλήματα άλυτα.

Δεν είναι δυνατόν το 50ο/ο των υποψηφίων να γράφει κάτω από 5 στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Κάτι άλλο φταίει.

Μαργαρίτης Τζίμας

Καθηγητής

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.