Σαράντα αιτήσεις ενδιαφέροντος δέχτηκε και αξιολόγησε, για τον σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας, η αρμόδια επιτροπή του φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Οι υποψήφιοι που επιλέχθηκαν θα συμμετέχουν στη β΄ φάση, στην οποία θα καταθέσουν τις προτάσεις τους, για τον καθορισμό της στρατηγικής που θα έχει η μελλοντική οπτική ταυτότητα του φεστιβάλ. Στο δελτίο Τύπου αναφέρονται τα ακόλουθα: «Εντυπωσιακή υπήρξε η ανταπόκριση, στο ανοιχτό κάλεσμα που απηύθυνε το φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας, για τον σχεδιασμό της νέας οπτικής του ταυτότητας. Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετείχαν δεκάδες δημιουργικά γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία, καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από την αρμόδια επιτροπή που συστάθηκε από τον Οργανισμό, για εξέταση των υποβληθέντων προτάσεων επιλογής αναδόχου, για τον σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας του φεστιβάλ Δράμας, αποτελούμενη από τους: Γιώργο Δεμερτζή (πρόεδρο της επιτροπής και πρόεδρο φεστιβάλ Δράμας), Γιάννη Σακαρίδη (καλλιτεχνικό διευθυντή φεστιβάλ Δράμας, σκηνοθέτη), Δημήτρη Καραμπατζάκη (επίκουρο καθηγητή, Τμήμα Πληροφορικής ΔΙ.ΠΑ.Ε.), Δημήτρη Κυριαζίδη (διπλωματούχο ηλεκτρολόγο μηχανικό, μέλος διοικητικού συμβουλίου του φεστιβάλ), Γιώργο Γαρεφαλάκη (Branding & Communication consultant).

Η επιτροπή μελέτησε 40 αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος και κατέληξε στα ακόλουθα δημιουργικά γραφεία, που επελέγησαν για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας: DpS/Athens (Δημήτρης Παπάζογλου), G Design (Μιχάλης Γεωργίου), The Birthdays Design (Κωνσταντίνα Γιαννακοπούλου), Studio Miltos Botis (Μίλτος Μπότης). Με την παραπάνω επιλογή ολοκληρώνεται το πρώτο στάδιο της διαδικασίας και οι συμμετέχοντες που περνούν στην επόμενη φάση, θα κληθούν να παρουσιάσουν ενώπιον της επιτροπής: α) αναλυτικά τα ενδεικτικά έργα του πρώτου σταδίου, β) τον τρόπο/διαδικασία (process) εργασίας τους και γ) την αρχική τους εκτίμηση για την στρατηγική κατεύθυνση που πρέπει να έχει η μελλοντική οπτική ταυτότητα του φεστιβάλ (General Brand Strategy). Το φεστιβάλ ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες για τις υψηλού επιπέδου δηλώσεις συμμετοχής και αναμένει με ενδιαφέρον τις συναντήσεις με τις τέσσερις δημιουργικές ομάδες».

Περισσότερες πληροφορίες: info@dramafilmfestival.gr (Γραμματεία φεστιβάλ Δράμας). Γραφεία Δράμας: τηλ. 25210 47575. Γραφεία Αθήνας: τηλ. 210 3300309.

Site: https://www.dramafilmfestival.gr/.

Facebook: https://www.facebook.com/dramafilmfestival/.

Instagram: https://www.instagram.com/dramafilmfestival/.

Youtube: https://www.youtube.com/user/dramafilmfestival/.

FilmFreeway: https://filmfreeway.com/dramafilmfestival.

Hashtag: #dramafilmfestival  & #DISFF43

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.