Η συνέντευξη Τύπου που έδωσε ο πρόεδρος των ξενοδόχων Ν.Δράμας, Άγγελος Καλλίας, έδωσε «τροφή» για συζήτηση, αφού οι καταγγελίες, αλλά και κάποιες επισημάνσεις, που έκανε είναι σοβαρές. Μεταξύ άλλων, άφησε αιχμή για τον σχεδιασμό τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ., με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη της υπουργού τουρισμού, Έλενας Κουντουρά, στην Αλεξανδρούπολη, με σκοπό να παραστεί στην έναρξη του 1ου διεθνούς εργαστηρίου του δυτικού δρόμου του μεταξιού.

Ο Άγ. Καλλίας ανέφερε πως είναι αδιανόητο, ότι η υπουργός αφιέρωσε τις δύο από τις τρεις ημέρες της επίσκεψης της στην Καβάλα και τη Θάσο, ενώ αγνόησε τη Δράμα και την Ξάνθη για παράδειγμα. Η υπουργός, καταρχάς, πρόλαβε να επισκεφτεί μόνο το νησί της Θάσου, ενώ ακύρωσε το πρόγραμμα της δεύτερης ημέρας, που περιλάμβανε σύσκεψη στο γραφείο του αντιπεριφερειάρχη Καβάλας και αναχώρησε εσπευσμένα για την Αθήνα, διότι είχε μία κοινοβουλευτική υποχρέωση. Υποσχέθηκε, όμως, πως θα επιστρέψει και θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο, για να ακούσει τα ζητήματα που απασχολούν τους ανθρώπους του τουριστικού κλάδου και της αυτοδιοίκησης. Εάν της ζητηθεί, δεν νομίζουμε ότι θα αρνηθεί να επισκεφτεί τη Δράμα και την Ξάνθη.

Παραδέχτηκε, ακόμα, ότι η πόλη και ο Νομός Δράμας βρίσκονται στον «πάτο», όσον αφορά την επισκεψιμότητα. Οι αριθμοί, πράγματι, δικαιολογούν την «επιλογή» που έκανε η υπουργός τουρισμού, η οποία, στον περιορισμένο χρόνο που είχε, πήγε στη Θάσο. Αν πήγαινε σε ένα λιγότερο, ή καθόλου, τουριστικό τόπο, θα υπήρχε διαμαρτυρία και δικαιολογημένη θεωρούμε, από την πλευρά των βασικών τουριστικών προορισμών της Περιφέρειας Α.Μ.-Θ.

Σχετικά με το σχεδιασμό τουριστικής προβολής, αρμόδιοι είναι να απαντήσουν οι αιρετοί της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά μερίδιο ευθύνης έχουν και οι επαγγελματίες του κλάδου, όπως είναι οι ξενοδόχοι. Θα είχε ενδιαφέρον να ενημερώσει ο Άγ. Καλλίας τον δραμινό λαό, για παράδειγμα, σε πόσες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού συμμετείχε η Ένωση Ξενοδόχων Νομού Δράμας.

Η τουριστική προβολή του τόπου και ειδικότερα του Νομού Δράμας, δεν είναι αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα ενός φορέα. Χρειάζεται συνεργασία των εμπλεκόμενων και όχι μεμψιμοιρία. Η «ψαλίδα» στην επισκεψιμότητα δεν θα κλείσει με καταγγελίες και παράπονα, αλλά με μεθοδική και συνεχή προσπάθεια.

Γιώργος Γανίτης

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.